Fyyy va segt

Nä nu orkar jag snart inte mer, är så himla trött... Ögonen går i kors... Sitter på jobbet å väntar på min kollega som drog iväg för att käka hos en kompis... Jag kan lixom inte göra något förräns han kommer, har varken flaskor eller kartonger... Så nu sitter ja å kikar runt på en massa olika bloggar å är allmänt jätte uttråkad... Kan ingen bara vrida fram klockan några timmar... Typ 4, för då får jag åka hem...

Nu riktigt längtar jag efter min säng, eller om ja ska lägga mej på Felicias, den är mycket skönare... Hmm svårt beslut... Eller så blir det på hallmattan innanför dörren,tsss...

Alltså det finns ju så himla många sidor på nätet, men ja hittar inga kul å kika på...

Tips tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0