Födelsedagen

Det blev en jättemysig födelsedag igår...
Även fast det startade med en besvikelse, en jära lastbil hade kört ner några vägskyltar så essingeleden var avstängd, så därför kunde vi inte åka till pärlaffären, blev riktigt besviken där...
Men jag fixade iallafall iordning potatissalladen och mamma gjorde en vanlig sallad...

Sen så på kvällen kom pappa och farmor, leo, Carro och Amanda och så Vivi... Så vi hade det mysigt, åt å pratade en massa... Alla åkte hem vid 21 tiden, då drog jag och Martin igång med att sätta in nya kylen och frysen som kom igår... Så att dom iallafall var inne på plats... Sen så pratade vi lite me Vivi som sov över på soffan... Hon har hittat sin favorit plats här i huset, soffan,hehe...

Så idag har jag fixat iordning kylen och frysen, lagt över allt från dom dom gamla... Jädra jobbigt...
Och så har jag ont i huvet oxå...

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Trevligt med en läsare till, jag svarar ALLTID på kommentarer ;) det är jag supernoga med så svar har du nog fått om du kommenterat.



grattis i efterskott =)

2008-08-06 @ 20:14:52
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja det är tråkigt faktiskt. Phew trodde att jag hade glömt att svara på nån kommentar :P mina läsare är min blogg-luft så er tar jag vara på kan jag lova. Dom andra som inte svarar kan flyga iväg :P

2008-08-07 @ 08:41:19
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0