Det straffar sig

Nu känns det verkligen att jag inte sovit ordentligt och tillräckligt länge dom senaste dagarna. Känner mej helt slut å matt... Men jag har en natt kvar på jobbet... Hoppas jag orkar hela natten... Ont i skallen har jag oxå, men det hör ju ihop med för lite sömn...
Jaja bara å bita ihop antagligen...
Morsan kom hem med husvagnen idag oxå, så nu har vi lyft deras trall golv och lagt det i rätt läge, kan ju säga att det vägde en hel del... Typ 5¨* 4 m trallgolv... Men vi grejjade det, blir nog riktigt bra sen när allt är klrt...

Sitter å kollar på när å fjärran nu, riktigt sjukt... Dogge å Tobbe trollkarl är i florida och checkade in på ett barn hotell.. Dit skulle man verkligen åka me ungarna för där verkar svampbob regera... Väggarna var motivmålade med svampbob bilder, skitfint... Men lite udda att två grabbar åker dit utan barn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0