Det sket sej

Hade en plan igår... Att jag skulle sitta uppe länge för att kunna sova på dan idag... Gick ju inte som planerat direkt... Ja slocknade vid 22 tiden... Så upp imorse å lämna Felicia å Pauline på skola å dagis å hem för att vila lite, men ja e ju pigg...
Jag som hade velat vara pigg inatt när ja ska jobba,haha... Men ja ska bara slappa på soffan idag, å förhoppningsvis slumra lite oxå... Tidigare har jag alltid gått upp vid halv 6 på morronen, å hållt igång hela dagen,sen jobbat på natten för att sen sova på morronen... Det har varit lite väl tufft, så måndag - onsdag har man varit helt slut och utmattad, därför tänkte jag då att ja ska sitta uppe på söndagarna för att komma in i det lite, men tji fick ja... Att man kan vara så himla trött alltså??!!

Gick jättebra imorse å lämna Felicia på fritids, även fast det bara var två stora barn där när ja lämnade henne... Men idag var det Anette,hennes förskolelärare som var där på morronen,så det gick bra...
Hon har verkligen fått två supermysiga fröknar...

Ska iväg å handla lite sen oxå, men det tänkte ja ta i samma veva när ja hämtar ungarna, varför resa på arslet i onödan lixom,hihi...

Igår var ja duktig iallafall.. Tvättade all soffklädsel till sofforna i vardagsrummet... Efter 3 kalas ganska tätt så tyckte jag att det var dags... Men nu har vi diskuterat här hemma... Vi ska köpa ny klädsel i annan färg... Skoj skoj... Tyvärr fanns inte den färgen jag ville ha,men ja tänkte kika iallafall på IKEA hur dom olika färgerna ser ut i verkligheten...

Jag å Therese har planerat att åka dit någondag utan kids... Så det kommer nog bli en heldag, ska bli riktigt mysigt å kul...

Nä nu intar jag slappo läget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0