slutar på fredag

Yepp, fick veta igår att jag slutar jobbet på fredag... Bra framförhållning va??? Blir så jädra irriterad, inte över att jag ska sluta för jag får ju futurum, men att dom inte kunde berätta det för mej... Jag fick själv ringa upp personalchefen på posten för att höra hur det gick, vilka som skulle få futurum osv... Hon frågade bara omm min arbetsledare inte ringt mej, ehhhh nä... Okej ja men då kunde hon meddela att jag fått futurum from måndag... Så jag jobbar bara denna vecka ut...
Förhoppningsvis får ja jobb inne på techdata, men man kan ju aldrig vara säker...
Sen ringde min arbetsledare igår eftermiddag för att tala om nyheten,men det behövde han ju inte eftersom jag ringt personalchefen (hans ord) å han skulle ha ringt mej redan i tisdags för att meddela detta, men det var upptaget när han ringde... tssss försöker man inte igen då...
Ska faktiskt bli skönt å slippa posten, sånt jäkla strul hela tiden... Å arbetsledarna har ju inte koll på nånting...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Hallå. Vilken dålig stil att inte höra av sej om man vet att en person bara har en vecka kvar på sin arbetsplats. Så vad ska du fördriva dagarna med nu då?
Ha det gott.

2007-09-27 @ 11:11:13
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0