Segare än segast

Så himla mycket på jobbet just nu, fattar inte vad dom höll på med igår... Våran deadline för att få in paket är 19,40... När klockan var 21 så höll dom fortfarande på att packa paket... Å jag jobbar fm idag, så jag måste ta hand om allt jäkla kvarligg när ja kommer till jobbet, phua, trött redan nu...

Var på möte med en Futurum coach igår... Så nu vet jag lite mer om det, alla frågetecken är borta och jag har lämnat in ansökan dit nu... Var även in å pratade med den ansvariga på stället där jag jobbar, och det ser ganska ljust ut att ja ska få jobb där... Men man ska inte ropa hej än...
Vore bra om jag fick jobbet där inne...

Ikväll är det föräldramöte på dagis, ska bli spännande å se vad dom har kommit fram till... Har ju varit lite struligt med fröknar som slutat och blivit sjukskrivna...

Har världens blåmärke på ena låret, inte bra å klättra i träd å såga grenar, hehe, men kul var det...

Hmm undrar om det är någon som läser här inne... Om det är nån så vore det kul om ni skrev ett hej som kommentar eller nåt...

Kommentarer
Postat av: caroline

hej :)

2007-09-05 @ 09:22:44
URL: http://caleam.blogspot.com
Postat av: Yvonne

hej!!!

2007-09-06 @ 15:04:55
Postat av: Carmen

Hej på dej. Jag e inne å läser. Kika in på min sida om du vill men då måste du ha mitt lösen först. Kram

2007-09-06 @ 19:17:29
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0