oförskämt pigg

Känner mej faktiskt väldigt pigg idag, det trodde jag inte efter veckan som gått på jobbet... Okej, ja e sliten i kroppen, ont i ryggen och så har jag gjort nåt knas me ena benet, men men, pigg är jag... Än så länge...
Har putsat fönstrena oxå, men måste nog göra om det sen... Blev lite randigt, fattar inte vart fönsterskrapan tagit vägen??

Ikväll kommer det en massa folk över hit å ska vi ska grilla å kika på varandras bilar, hehe... Människor från Gti klubben är det som ska komma, ska bli kul... Martin är iväg å köper grillkol nu så att vi har så att alla kan grilla... Så ska ja göra potatissallad oxå... Hoppas bara att alla har förstått att dom ska ta me sin egen mat... För det verkade som om det skulle komma ganska många hit idag...

Å nu har vi fått veta att vi ska få hela badrummet renoverat pga en fuktskada... Vi behöver bara stå för kostnaden av golvet som tur är, resten går på försäkringen... Så jag har lite planer på hur det ska bli å Martin tyckte att min idé lät bra oxå, hehe... Ska bli spännande...

Nä nu ska ja fortsätta städa lite...

Ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0