Köket klart

Nu är äntligen är köket klart... Har tagit lite tid, fast jag tycker att två veckor är ganska snabbt ändå med tanke på att jag målat väggarna, bröstpanelen, skåpstommarna, luckorna och lådorna... Och allt två gånger... Luckorna tog längst tid eftersom det är fram och baksida... Men jag är supernöjd... Vart verkligen som jag tänkt mej fast lite bättre...

image3

Lite mycke prylar på bänken just nu,men ja ville ta kort precis när vi var klara...

image4

Så ser det ut nu... Skulle bara vilja ha nytt golv, fast det är inge fel på mattan som ligger så det får vänta...

image5

Å så ser andra väggen ut, vart lite skumt sken med kameran...

Är iallafall supernöjd...

Kommentarer
Postat av: caroline

oj vad annorlunda mot tidigare det ser ut! ska bli roligt att se live!

2007-10-01 @ 16:08:25
URL: http://caleam.blogspot.com
Postat av: fl-gluttare

Jättemodigt tycker jag att göra sådär, rolig idé och häftigt! Nu avskyr jag själv orange, men jag kan tänka mig in i en av mina favoritfärger (typ vinrött för min del) och då blir det asläckert!!! Så idén var jätterolig!!!

2007-10-04 @ 13:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0