badrummet borta

Yepp, öppnar man dörren till badrummet så är det helt tomt, innerväggarna å halva golvet är väck... Luktar satan gör det oxå... Grabbarna som är här å jobbar bara skakade på huvet...

Men dom har inte hittat vad som är fel än, men jag hoppas att felet hittas imorrn... Då skulle nån annan kille hit å kika oxå...

Var en sväng till jobbet idag, var på intervju inne hos personalchefen på techdata... Gick superbra, ska få svar på fredag eller början av nästa vecka... Men det ser lovande ut... Dom skulle visserligen  bara anställa tillfälligt nu, men han berättade att vissa skulle få vara kvar efter den tiden oxå... Å så babblade han en massa positivt för min del... Så jag tror det löser sej till slut...

Köket börjar bli riktigt bra nu... Har målat väggarna å panelen en vända idag, ser riktigt fint ut... Ska se om ja orkar en vända till imorrn...

Jag tror att väggarna behöver en extra vända oxå... För när ja började å skulle spackla så märkte jag att de bara var å dra bort tapeten, så väggarna har dragit åt sej en hel del...

Martin håller på å sätter dit glasskivorna nu, ser jättecoolt ut...

Sen börjar det stora projektet, skåpsluckorna... Blir inte kul å måla dom, men det kommer bli fint iallafall... Å ja e ju väldigt petig när ja målar (det är därör inte Martin målar) så det kommer nog ta lite tid... Hehe...

Kommentarer
Postat av: Carmen

Hallå. Man blir ju bara mer å mer nyfiken på hur det ser ut. Jag har ju inte varit dit än så jag har ingen aning om ur det såg ut innan du började, kanske du kan lägga ut en sådan bild iaf så kan man få fantisera lite över hur resultatet kommer att bli.
Själv ska jag försöka fotta här hemma, men jag tror inte jag har några "före" bilder kvar.
Kram å krya på dej

2007-09-19 @ 08:25:42
URL: http://FamLofstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0