inventering och korv

Igår hade vi inventerin på jobbet, rätt träligt... Vi skulle räkna hur mycket etiketter,flaskor, kapsyler mm som vi hade på lager... Sen lägga in allt i en system i datan för att sen kontrollera med hur mycket som skulle finnas på lagret... Började 7 på morronen å gick hem vid 18 ungefär, fast då var vi inte riktigt klara men vi fick gå iallafall... Vi fick frukost, lunch, fika å middag på jobbet... Trevligt...

När jag kom hem var Martin å Johnny me ungarna på gympan å morsan satt i husbilen å pärlade, så jag gjorde ett halsband å ett senilsnöre,vi ska ju stå på marknad nästa lördag så nu har vi lite grejjer å sälja oxå...

Idag ska jag, mamma å Felicia till månvägen, jag ska hjälpa morfar å göra korv, mamma ska städa å Felicia får underhålla mormor,hehe...
Tänkte försöka hinna ner till centrum oxå å köpa nya jeans, mina börjar bli för stora... Eller precis när dom är nytvättade å tumlade passar dom perfekt,men efter en dag är dom för stora...

Blir en lugn å mysig helg tror jag, eller hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0