gräva, gå ut me jobbet

I helgen var vi hos Leo å Carro... I lördags så hjälpte Martin Leo att gräva för drenering å jag å Carro åkte till IKEA me ungarna... Fanns en massa kul men ja köpte bara två handdukar och några glödlampor... Skulle kika på ett bord men det verkar som om det utgått, tråkigt...

I lördags så åkte jag å ungarna ner till Leo igen, jag hjälpte Leo med grävningen å ungarna lekte först ute,sen efter lunch åkte Pauline me morsan till mormor å morfar, Felicia var inne me Carro... Riktigt kul å gräva,men riktigt tungt, var ju bara som blålera å vatten å stora stenbumlingar... Fick en av bumlingarna på min fot,så idag är den ganska blå å gör ont, men det gick hyfsat bra å jobba... Som tur var så skötte maskinen sej idag,inge större problem...

Martin åkte till Leo efter jobbet idag åska hjälpa honom så dom hinner klart innan det ska gjutas... Å imorrn ska han byta däck på morsans husbil efter jobbet... Tur att jag både hinner lämna å hämta ungarna på dagis... Men man känner sej ganska sliten,ingen lugn stund...

På onsdag ska vi ut me jobbet, först på lazerdome å sen ut å käka på golden hits, ska bli kul... Har bara ett problem och det är hur sjutton ja ska ta mej hem... Vi får åka buss från jobbet vid 15,30 sen åker bussen hem igen vid 00,15... ska man hoppa av hemma å sen åka buss till jobbet på morronen, eller ska ja åka till jobbet å hämta upp bilen där... hmmmm för höra på jobbet om det är ok å vara lite sen på torsdagen,för ja hinner inte me bussen om ja lämnar ungarna 6,30... Stora bekymmer!!!

Kommentarer
Postat av: caroline

tack för hjälpen!

2007-11-13 @ 07:41:25
URL: http://caleam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0