snygg- Erik och Danny

Jajamen, dom såg jag igår på julfesten, hehe

Vi hade skitkul igår... Curlingen gick väl sådär, lite halt om man säger så...

Sen efter det började det roliga... Välkomstdrink först sen middag, orienaliskt tema, i typ all mat var det morot så jag kunde äa 2 kycklingklubbor, lite gurka och två mackor, men det var gott iallafall...

Sen så fick vi drick biljetter som man kunde lösa in i baren mot valfri dryck... Jag fick två arbetskamraters biljetter så jäklar va öl jag kunde "köpa"... Å det gjorde ja, plus att ja fick några öl av en annan jobbarkollega...
Det var liveband hela kvällen, när vi åt var det två tjejjer som sjöng, den ena var ganska duktig,den andra var där på ploj tror jag, för sjunga kunde hon inte...

Sen fick vi höra att 22,30 skulle det komma en stooooor överasskning å att tv4 skulle vara där å filma...

Å den stoooora överasskningen var att Snygg- Erik och Danny från Idol kom och sjöng varsin låt och en tillsammans, blev inte så impad faktiskt... Lite kul var det ju men ändå,tsss... Sen satt dom å skrev autografer hahaha... Ett gäng halvpensionärer som stog å köade, alla yngre sket i det... Hihi...

Jobbet hade fixat två bussar hem, en vid 23 och en vid 01... När klockan var 23 så drog dom flesta från jobbet hem, men vi var några kvar... Så det blev 01 bussen hem för min del, dom hade hyrt en buss för 25 pers, vi var 7 på bussen hem, haha...

Men jäklars va man hade kul, träningsvärk i magen av allt skratt... å i benen från curlingen...

Idag så åkte jag å mamma å köpte julklappar så nu är alla julklappar inhandlade, tror jag... Ska ut i husbilen sen å slå in alla så inte ungarna ser dom, ska bli så kul å se på julafon när dom öppnar, dom är ju i den åldern då dom förstår vad julafton innebär,hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0