Kallelse

Jahapp, då fick man kallelsen. Inte bara till en grej utan fyra!
1 juni ska jag till VC för min hand. Tror det är karpal tunnel igen 😞

Den 11 juni ska jag först på ett gruppsamtal med en sköterska på Ersta och efter nån timme är det gruppsamtal med dietist. Inför en eventuell sleeve operation. Jajks, nervöst!

Sen den 22 juli så är det läkartid på Ersta med kirurgen som avgör om det blir sleeve eller inte. 😳

Jag är ju som vanligt så oerhört optimistisk så jag tror ju inte att jag kommer bli beviljad op.
Skulle gärna vilja göra op som hjälp på traven, kommer ju fortsätta träna och gå PW men som sagt, hjälp på traven. Vi i min släkt verkar ju ha stora problem med vikten. Alla blir typ feta efter 30 åts åldern. Vill ändra den trenden. För min egen skull och för mina barn.
Så håll gärna en tumme! 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0