Jobbdag

Idag är det en riktig jobb dag. Först 8:15-14:15. Sen hem, vila lite och kanske äta lite mat. Sen tillbaka för ett nattpass, 22:45-08:15.
Börjar bli redigt sliten nu, vi är hela tiden så jäkla underbemannade att vi få som jobbar sliter ut oss. Tröttsamt!!!

Har föresten skickat in en egenremiss till Ersta sjukhus för en ev sleeve operation. Hoppas hoppas hoppas att jag får igenom det. Har gått upp runt 20-25 kg på två år. Cv vad jag än gör så går det sakta uppåt. Orkar inge mer snart. Knäna och fotlederna tar stryk. Och vad jag än gör så hjälper det inte. Tränar, promenerar och äter sjysst. Inget hjälper. 😢

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!
Vart skickade du din egenremiss till ersta sjukhus? Jag är också påväg att skicka iväg min remiss, men jag vet inte vart jag ska sända den någonstans.

Svar: Hej! Va spännande. Jag kommer inte ihåg adressen. Jag googlade bara adress till kirurgen på ersta. Efter några dagar fick jag svar att de mottagit remissen.
Lycka till!!!
Ida

2015-09-09 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0