Hungrig

Nu är snart påsken slut. Vi i familjen har lovat varandra att börja äta nyttigare. Minska ner på kolhydraterna och öka grönsaker osv.
Vi började igår, eller iallafall jag.
Och nu sitter jag på jobbet, vrålhungrig. Slutar inte förräns 08:15, och då ska jag ju köra hem först innan jag kan äta.
Har ju fått en bakmaskin I påskägg. Har testat en massa olika recept. Kör nästan enbart på glutenfritt eller så liiiite vete som möjligt. Blir supergott och mycket nyttigare än brödet man köper som nästa alltid har socker i sig. 

Har kommit igång med promenader oxå, har jäkligt svårt bara för att komma ut när jag har jobbat natt och ska jobba natt igen. Är så himla trött. Men Hilda rundan går vi varje dag. 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0