Vabdag

Igår blev det en halvdag på jobbet för mig. Felicia var hemma och sjuk så jag åkte hem till lunchen. Idag har jag varit hemma hela dagen. Men ingen vila för det.
Har kokat äppelmos, sockerfri. Hade i en massa kanel så den blev jättegod. Sen så har jag varit och handlat så vi kunde baka äppelknyten, de har precis blivit klara.
Nu sitter jag i soffan och ska fortsätta sticka lite på min halskrage.

Har kommit igång igen med träningen oxå. skönt. Blev ju ingen operation av ögonen, utan nu måste jag vänja ögonen vid svagare linser. Det är jobbigt kan jag säga, ont i huvudet varje dag. Men men, det får gå.

Mamma har bokat in oss två på en iso diets kurs oxå, ska bli riktigt spännande. Hoppas det är nåt man kan fortsätta med som känns bra. Ska bli riktigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0