Vår

Så var äntligen våren här. Så himla sköna dagar nu. Kändes så jäkla bra förra veckan då jag var ut och joggade och verkligen kände framsteg.

Sen så kom då våren. Med sol och värme och alla träd knoppade osv. Jippi så skönt.. Eller inte.
Mår skit. Ögonen svullna, röda och kliande, halsen tjock och kliar och näsan rinner. Och då tar jag ändå alla mediciner som jag ska. Fy... Trodde imorse att jag inte skulle klara denna arbetsdag. Men det gjorde jag. Men mår inge bra. Mår jag imorrn som idag så kommer jag nog stanna hemma.


Men ändå så gillar jag våren, trots allt skitsnack här ovan. =)
Men det tråkiga är att jag inte kan jogga. Halsen tjocknar igen direkt. Men powerwalk funkar, har blivit några stycken de senaste dagarna. Vissa dagar två eller tre promenader, =)

Hoopas jag snart mår bättre så jag kan ut och jogga igen. Saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0