Marknad och kalas

I helgen så var det den årliga Ösmo marknad. Självklart var vi dit.
Men på lördagen jobbade Martin så jag tog med mina ungarna till Nynäs där jag hade bestämt träff med Edita. Där satte vi oss på ett café och hade lite virkdejt.

Ungarna var väl lite lätt uttråkade när deras mackor och dricka var slut. Men vad händer då? Jo någon börjar prata i en mikrofon typ 100 meter bort. Där står en liten scen. Så ungarna traskar dit och kikar. Det visar sig att det är stjärnskotten finalen där. Typ en talangjakt för barn. 
Sen helt plötsligt så dyker Young Blood upp på scenen.
Då var ungarna glada ett bra tag till å jag kunde sitta och virka och snacka skit med Edita i lugn och ro. hihi..

Sen blev det hem och gå ner till marknaden där vi tillbringade några timmar.

På söndagen så tog vi det lugnt på förmiddagen. Sen vid 11 tiden någonting så åkte vi iväg. Skulle på en liten shoppingrunda. Ungarna skulle ha skor, jag skulle ha nya träningsskor, ny pump till poolen, present till Knut mm mm

Så det blev en riktigt shoppingrunda. Sen vidare hem till Erik, Carola och Knut där det var kalas. Riktigt trevlig men jäkligt varmt.

Tror det är därför Felicia varit lite dänkt och dålig här nu. Har haft henne hemma igår och idag med huvudvärk och allmänt seg.

Men nu är det lite kyligare ute igen. Tycker faktiskt att det är rätt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0