förebilder

Har aldrig i mitt liv tagit före bilder förut. Det gjorde jag precis alldeles nyss. Ser idag som min startdag. Nu ska jag verkligen ta tag i vikten... Eller nä inte vikten, men kroppen. Vikten ska man egentligen skita i, men jag har den med iallafall på ett hörn.

Håll i er, här kommer före bilderna. Inte för att jag tror att så många kikar här inne, men det gör inget. Gör detta för min egen skull.


Om 4 veckor kommer det nya bilder. Det lovar jag. Och jag hoppas verkligen att de kommer se lite annorlunda ut.
Vikt och mått igår 17/5-12
vikt: 88,5
midja: 91cm
mage: 109cm
stuss: 110cm
vä lår: 61cm
vä arm: 33cm
Sådär ja, så var det ute bland folket oxå..haha... Nämen skämt å sido, bättre att skriva ut att man försöker ändra på sitt liv genom kost och träning så att alla vet.
Är med på en sida på facebook oxå, skitbra sida för enbart tjejjer som vill bli hälsosamma. Komemr bli bra det här.
Ska försöka bli bättre på att skriva här oxå, lägga upp lite recept och så kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0