Tuff vecka

Äntligen fredag. Idag blev en massa saker på jobbet lösta. Så himla skönt.
Hade lsutförhandlingar om arbetstider och grejjer idag. Möte först 10, sen uppehåll och diskussioner sen möte igen klockan 13. Efter lite ändringar från våran (fackliga) sida så löste sig allt bra. Hoppas alla är nöjda.
Men det finns ju alltid de som inte blir nöjda hur man än gör.

Sen var jag uppkallad på ytterligare ett möte. Hade ju mailat våran personalansvariga på jobbet om att jag var missnöjd eftersom jag inte fick någon hjälp när jag kom tillbaka från sjukskrivning osv.
Så nu har vi fixat en rehab plan oxå.. Så mycket har blivit löst idag, riktigt skönt.

Men nu är jag helt slut. Blir riktigt tidigt isäng idag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0