Spring i bena

Ja detta kanske kan bli en vana. Att ge sej ut och springa efter jobbet. Riktigt skönt är det, men jobbigt självklart. Är ju inte direkt vältränad om man säger så.
Det som är skönt med att jogga är att tänka. Ja alltså det blir ju så att man tänker en hel del när man springer eftersom man inte har nån att prata med. Har självklart musik i öronen.

De senaste två veckorna har jag verkligen behövt jogga av mig lite tankar. Förra veckan var det jobbet som man tänkte på hela tiden. Massa upp och nedgångar där.

Denna vecka har det varit min mormor som varit i mina tankar. Tyvärr inte så långt kvar för henne nu. Nu vill hon inte längre. Kroppen håller på att lägga av helt.


Helt klart skitjobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0