Schleten

Känner mej lite trött å sliten just nu.
Vart tillbaka på jobbet i en vecka bara, men det var en riktigt påfrestande vecka. Massa psykisk terror, men nu är det rätt lugnt. Tror jag: Det är nog snarare så att jag skiter i allt,hehe.

På onsdag ska vi ha ett möte som antagligen gör att jag kan slappna av lite mer.
Inte bara det som jag skrev i förra inlägget som gjorde att det rann över för mig. Har haft en ruskigt jobbig höst och vinter på jobbet. Är som sagt ordförande för våran fackliga klubb, vilket jag enbart blev för att klubben skulle finnas kvar då förra ordf gick i pension. Men sen har det hänt en massa saker på jobbet som jag fått skiten för. Flera kollegor som typ frusit ut mej osv.

Jag är ganska stark, svalde det mesta och klarade mej igenom det. sen kom det där förra veckan bara som en smäll på käften så allt rann över. På onsdag ska vi ha årsmöte då kommer en snubbe från förbundet ut. Och jag tänker då aldrig mer sitta med i styrelsen där. Så sen kan jag slappna av.

Tar det fortfarande väldigt lugnt med virkandet, handen har fortfarande inte läkt ihop. Just nu börjar jag undra om den någonsin kommer göra det.

Sen läste jag precis att min hemlis eventuellt postat paketet idag,tjohooo..  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0