Eldat

Idag kom morsan förbi och vi eldade massa skräp och papper och ännu mera skräp. Mamma hade med sej massa gamla papper från mormor och morfar och jag passa på att elda massa skräp som hamnat ute på altanen i helgen.
Så himla skönt väder ute idag så det var skitmysigt att så vid tunnan vi eldade i. Ibland är det bra att bo på landet. Då får man elda när man vill, i princip.

Sen har jag även varit en sväng till sjuksköterskan. Börjar bli stammis där nu, tsss.

Bort med tejpen som satt på och dit med ny, suck. Men det börjar se bra ut nu iallafall. Inte lika mycket glipa som tidigare.

Så snart, snart kan jag börja virka igen. Är ju med i en farlig grupp på facebook. Online virkcafé. den gruppen är farlig, riktigt farlig. Finns massa saker jag vill göra nu. Tänkte faktiskt försöka mig på en väska, filt och eventuellt en kofta. Hmmm.. När ska jag hinna.

Så nu alldeles precis oxå att vi ska få veta våra hemliga byteskompisar på söndag, spännande... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0