2 promenader

Idag har jag varit riktigt duktig. Eller inte till en början, orkade inte ge mej ut på promenad imorse när jag vaknade. Utan den fick bli efter frukost.
Har börjat försöka komma igång med lite jogging oxå. Så jag varvar powerwalking med lite jogg. Lite som i intervaller.

Idag testade jag en ny app för mig. Endomondo heter den. Fungerar lika som runkeeper. Men tyckte att endomondo är snäppet bättre.

Så första rundan statistik ser ut såhär (håller på å kikar på hur jag ska få hit den

http://www.endomondo.com/workouts/hctH10qccqM


Riktigt skön runda. Men bara asfalt. Så liiiiiiite ont i vaderna fick jag.

Sen på eftermiddagen tog jag och Martin en snabb promenad, mest för att checka läget om det var torrt nog att gå den rundan.. Och ja, nästan torrt nog.. =)

I kalendern där på sidan så ser man lite olika gubbar, det är de övningar jag  gjort. Använde detta program första gången idag. Så hittills ser det ju bra ut..



Annars så har vi fixat lite på altanen. Miley (kaninen) har fått flyttat ut från uterummet till sin bur ute på gräset nu. Martin har sopat och fixat och grejjat. Jag har tittat på.. =) Ni anar inte vad beroende av två händer man är. Försök lyfta upp en kartong med en brödrost från en hylla med bara en hand... Inte lätt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0