Harvar på

Så känns det just nu, som att man harvar på.
Känns lite trögt, vill ha resultat.. Men jag ger mej inte, ska inte ge mig.  Är riktigt kul att träna nu, så nu ska jag inte sluta med det. Ska försöka att inte stirra mej blind på våg och måttband. Huvudsaken är ju hur man mår på insidan.

Idag var det ett sh´bam pass igen.  Sjukt skoj är det. Pratade även lite med ägaren om combat passen, De är ju alltid fullbokade och en massa är före i reservlistan. Jag hinner lixom inte ens med att boka.. Men hon sa att jag kunde komma ner ändå och köra de passen. Så det ska jag banne mej göra. Hade så himla skön träningsvärk efter förra passet,haha.


Maten går det oxå bra med. Fyller fortfarande i allt jag äter i matdagboken.se riktigt bra att se hur man egentligen äter. Och det ser ganska bra ut.. Vissa dagar bättre än de andra. Håller mej mellan 20-25gram kolhydrater per dag och det tycker jag är bra. 

Godis är inte förbjudet, men enbart på helgen och med måtta får man äta det. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0