Garnbyte

Jaaaa äntligen är det dags för ett hemligt garnbyte igen. Var riktigt roligt sist att leka detektiv,hihi..

Här kommer svaren på frågorna denna gång. Man vet ju inte om något ändrats sedan sist.


  • FRÅGOR TILL BYTET:
  • Vilken sorts garn tycker du mest om? (Ull, akryl, bomull osv.) Är det något material du absolut inte tycker om?
Akryl och bomull är favoriterna. Inte ren Ull, men blandning brukar funka.
  • Vilken eller vilka är dina favoritfärger?
Grön (lime alltså) orange, svart och blå
  • Vad tycker du mest om att virka?
Väldigt olika, just nu sjalar och väskor. Men sen är amigurumis skoj oxå.
  • Har du något drömprojekt att göra som är garnrelaterat?
Ja, det är en stoooor drake som jag bara ska virka någongång. Riktigt långtids projekt.
  • Vilken sorts virknålar tycker du bäst om/använder du helst? (Trä, metall, plast? ergonomiska?)
Vet inte vad dom heter, men de har svart platt handtag, köpta på stäkets hantverk. Jättesköna, har aldrig testat någon annan variant.
  • Har du något hantverk du är sugen på, men ännu inte vågat/hunnit testa?
Fortfarande svarvning, men jag hoppas kunna ta hem svarven och prova lite.
  • Vad tycker du om att unna dig själv?
Hmmm vet inte. Just nu försöker jag tänka på vad jag äter, så försöker att inte äta så mycket godis.
  • Vad gillar du helst att dricka? Någon speciell favorit?
Cola light och loka i alla möjliga olika smaker
  • Favoritgodis?
Om jag ska äta godis så är det lakrits
  • Håller du på med någon annan "skapande hobby", förutom virkning? (Spinna, scrapbooking, stickning osv.)
Stickning
  • Någon annat stort intresse som du brinner för?
Träning, som jag har kommit igång med nu igen. Riktigt kul och skönt.
  • Vilken slags böcker (ej virkning) läser du helst? (Deckare? Fakta? Romaner?)
Just nu läser jag inte så mycket. Men är intresserad av LCHF och GI så det är mest sånt jag läser om just nu.
  • Har du några allergier mot livsmedel?
Frukter och en del grönsaker

Något annat som är bra att veta? Ex Du eller någon i familj inte tål Ull osv.

Tror inte det...



Så det var mina svar denna gång.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar också färgerna orange och lime ;-)

2012-06-10 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0