SEMESTER

Äntligen, imorrn är första dagen på semestern. Så jäkla skönt och efterlängtat.
Tror inte jag sett fram emot semestern så mycket tidigare år som jag gjort iår. Så himla taskig stämning på jobbet så man vill helst inte vara där. Så nu är det verkligen skönt att slippa stället på 3 veckor.

Har tröttnat på draken lite nu, så just nu bor han i en plastpåse i lite olika delar. =)

Istället så ska jag göra en väska till mej. Gjorde ju en förut som mamma sydde foder till, men den vart lite för liten tycker jag. Så nu gör jag en ny. Ska försöka komma ihåg å ta bilder sen.

Sen så håller jag på med en filt, eller det är vad jag tror det ska bli, men det kanske slutar som en kudde,haha.

Var å tränade idag igen.. Eller det är jag ju nästan varje dag, Men idag var det riktigt tufft.
Körde först ett Zumba pass, sen direkt efter ett body step pass. Mådde riktigt illa när det var halva step passet var kvar. Men jag klarade mig igenom det.

Efter middagen sen mådde jag skitbra igen... Så jag tog nog bara ut mej lite för mycket.  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0