Mycket nu

Har varit riktigt mycket på sista tiden. 
Jag bytte ju jobb, massa nytt att lära sig och nya intryck. Första dagarna var riktigt jobbiga,men ändå roliga.
Men som sagt, ett helt nytt yrke så det gäller å försöka snappa upp så mycket som möjligt.
 
Med diet kursen har det väl gått sådär, gick ju skitbra i början, en nu sista veckorna så har det blivit en del fusk, och slarv med mellanmål och sådär... Svårt att få med det på nya jobbet då jag inte har några raster direkt. Men så fort jag är varm i kläderna där så ska det gå att ordna.
 
Mår iallafall mycker bättre nu med det nya jobbet.
 
Sen så har det ju snöat en jäkla massa oxå, allt måste ju komma på engång så det alltid ska bli kaos artat... Helt galet...
Igår när jag var ut och skottade så gick snöslungan sönder oxå, så jäkla irriterande...
 
Häromdagen så pajjade våran varmluftfläkt så vi har haft runt 15 grader på mornarna inne... Som tur är så fick vi mammas fejk kamin som man eldar med spisbränsle i. Blir hyfsat varmt av den iallafall..
Och en massa värmeljus såklart  =)
 
Förhoppningsvis får vi en ny fläkt i mellandagarna... Bara att gilla läget så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0