Skit oxå

Nu är jag riktigt less. Varför kan inte något gå som jag vill för, blir riktigt irriterad.

Var på förundersökningen inför laseroperationen idag. Allt såg bra ut, MEN han tyckte jag skulle komma tillbaka på onsdag för att göra ytterligare kontroller då jag har det felet att mina ögon inte ställer om sig som dom ska. så han tror att jag gått med fel styrka i flera år , för starka glasögon och linser, så mina ögon krampar osv... Blablabla, jättebra egentligen men jag ville ju få det överstökat. Gått hela dagen och varit nervös inför detta, så blir det inget. Skulle ju gjort behandlingen imorrn isåfall. Skit skit skit.

Inget går som jag vill just nu... Tränar som en galning, men vågen pekar uppåt, är det normalt...
Blir eventuellt ingen ögonlaser operation... Gahhhhhh
Trivs inte på jobbet längre...

Kan ju gräva ner mej påengång

Kommentarer
Postat av: YYvonne

Det verkar väl dumt. Å gräva ner dej alltså, det ordnar sej ska du se.

2012-08-20 @ 21:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0