snart slut

Snart tar detta arbetsskift slut för mej.. SKÖNT!!!

Flaskorna kommer nämligen ta slut,så då går det inte göra något mer, eftersom arbetsledarna jobbar på tagen och det är dom som ska ta beslut på vad som ska köras så blir det att han som kör dag får höra med dom senare.. Eller alltså flaskor finns det ju, men inte i rätt färg,hehe...

Är fortfarande hyfsat pigg faktiskt, men det ändrar sig så fort jag lägger mig i sängen när jag kommit hem.. Så himla kul det där, jag kan känna mig pigg när jag kommer hem, lägger mig i sängen för att läsa.. Efter typ 2 sidor i boken så går ögonen i kors, å då är ändå boken spännande,tss


Kommentarer
Postat av: NorrlandsbloggareN

- alla älskar Norrland & norrlänningar, det är bara att erkänna! ;)

2009-09-17 @ 05:05:00
URL: http://norrlandsbloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0