shoppar färg

Var iväg till mormor och hämtade alla nejlikor, ska plantera dom imorgon tänkte jag, måste förbereda plats för dom bara...
Sen åkte vi och veckohandlade, fick tag i en overall till Pauline.. Skitbra för den hon hade började bli liiite för liten..
Sen skickade jag iväg en beställning på en vinterjacka till Felicia oxå,så den ska komma på tisdag tyckte jag att det stog...

Nu sitter jag med hårfärg på skallen.. Blir nog ett bra resultat det brukar det bli med den här färgen, blåsvart...
Min favorithårfärg just nu... Hade en rödaktig i här nu innan (alltås gjordes för flera veckor sedan) men jag tyckte det blev för ljust... Så fram för mörkare hårfärg,hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0