glömde ju

Jag glömde ju skriva dagens stegresultat..
Hade stegräknaren på mig idag igen, lite sämre resultat än igår, men så stog ju min maskin still i 3 timmar på mitt pass på grund av materialbrist... Så jag skyller på det..
Men jag fick iallafall ihop 17 446 steg idag och det är ju inte fyskam det..

Just nu sitter vi och glor på tv, ska snart hoppa in i duschen... Sen måste ja gå och lägga mig tidigt så jag hinner läsa lite i min bok... Den är spännande, men går jag och lägger mig för sent så går ögonen i kors efter typ 4 sidor.. Så därför blir det lite tidigare i säng idag...

Nu är det bara två dar kvar till helgen, tjohooo.. Sååå skönt... Blir en tur i skogen tror jag, ska se om mina mini svampar blivit större,hehe.. Bara inte älgarna är kvar så... =)


Kommentarer
Postat av: Lennart Pettersson

Intressant? Nej!

2009-09-24 @ 13:17:27
URL: http://absolutlennart.blogspot.com
Postat av: Karin

Du får ta och göra som jag när jag är i skogen...

Sjung eller prata för dig själv. - Men gör det som om du vore lite halvdöv... =)

Garanterar att alla vilda djur håller sig på avstånd, så man får vara ifred bland bär och svamp... =D

Man kan säkert skrämma bort folk också, som undrar vad det är för galning som är ute i skogen.

Mer svamp till dig alltså... =P

2009-09-24 @ 18:56:22
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Karin

Tycker absolut du ska prova, även i mörkret !

Skrämmer garanterat både spöken och fula gubbar, men risken finns ju att man blir inlåst någonstans om man går runt bland folk på det sättet... =D

Å andra sidan finns det ju inga lediga platser på de ställena, för då skulle ju i alla fall fulgubbarna sitta där redan, men...

I skogen är det i alla fall rätt riskfritt.

Började med det själv, när vi hade en björn här i trakten, och sedan har jag fortsatt så smått, även sedan björnen flyttade vidare. =)

2009-09-24 @ 19:08:15
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0