röjj, röjja, röjjt

Nu tror säkert alla att jag har varit ute på fest å röjjt, haha, tji fick ni...

Det roliga jag gjort är att jag har röjjt i tvättstugan, så nu kan man faktiskt gå in där, med båda fötterna...

Möblerat om, skiftat skåp hit och dit, fått rent på golvet... Dammsugit å skurat... å tvättat en massa kläder... Samtidigt som Martins syster med dotter varit här typ hela dagen... Så vi har ätit lunch, fikat å snackat en massa... Jättetrevligt...
Samtidigt som vi blev av med en massa grejjer oxå, hon fick med sej en hel kasse med plastburkar, en kasse me barnkläder... Och massa barnskor... Så kul å ge bort när det är uppskattat... Så nu blev det lite mer plats på vinden för annat skräp...

En bil blev såld idag oxå, så på fredag ska ja till tatueraren å boka tid,tjohooo... vigselringar ska beställas oxå...
Fast jag ska nog inte ha en vigselring utan ska kika lite på alla möjliga ringar, sen behöver det inte vara någon märkvärdig eftersom jag nästan aldrig har ringar på mej, kan ju inte ha på jobbet, å på helgerna glömmer jag å sätta på mig ringarna, hehe... Så vi får se va det blir... Vill ha en tvåfärgad tror jag, då passar den med dom andra...

Får kanske åka å kika på det någon dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0