Vigselringar

Idag kom det 3 paket hem, eller rättare sagt ett kom hem och två fick jag hämta...

Två roliga och ett nyttigt...

Det stora paketet som kom hem var våran nya skänk... Så den har vi monterat nu, skitfin är den...
Ska fota den sen när den är på plats... Men så här ser den ut på halens hemsida...


Sen det andra roliga paketet var våra vigselringar... Så det var det första paketet jag slet upp när vi kom hem... Var ju tvugna å kolla så graveringen var rätt och att dom passade... Så nu har vi provtestat dom och dom satt som smäck... Och skitfina... Supernöjd, men nu ligger dom i asken i bokhyllan tills bröllopet...

Så skönt att ha dom hemma å att dom passade...


Det tredje å nyttiga paketet var kombinerade vitamin och omega 3 tabletter, hade tänkt bli lite piggare nämligen, hehe...


Nu ska ja ta det lugnt i soffan tills jag ska åka å jobba, imorrn måste ja upp tidigt igen för då ska ja till tatueraren igen... Hoppas mina blomster blir klara imorrn...


Kommentarer
Postat av: bröllopsbloggen

åhh va härligt, vart har ni köpt era ringar?



man blir så sugen när man läser om någon som ligger snäppet före... man kan liksom ta på er glädje när paketet kom





kram

2009-06-03 @ 22:23:29
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0