Trött

Kunde inte somna om efter att jag vaknat av åskvädret, så nu e jag lite trött måste jag medge...
Har iallafall varit å handlat lite gott till ikväll, sen har jag hämtat barna på skola å dagis...
Nu sitter dom å kikar på disney å jag slappar på soffan... Tror nog att det blir en tidig kväll idag...
Men inte allt för tidig hoppas jag, då vaknar man så tidigt imorrn och det vill jag ju inte...


Vi har inget bestämt för helgen och det är skönt...
Vi ska väl åka en sväng till min mormor, men annars är det nog lugnt...

Martins syrra skulle kanske komma över en sväng imorgon också, ska bli trevligt...
sen hoppas vi på hyfsat väder så man kan plaska lite i poolen...
Ungarna tjatar redan nu, men det är jag på tok för trött för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0