Sightseeing

Känns som om man varit på värsta sightseeingen idag...
Först lämnade vi av Felicia hos en kompis, sen Pauline hos en kompis...
Sen var vi på Biltema där vi köpte lite grejjer till fyrhjulingen... Bland annat handskar och nya backspeglar..

Sen åkte vi till min mormor och morfar där vi fikade och tittade på en video från då jag och brorsan var små, runt 9-10 år var vi... Skitskoj...

Sen drog vi vidare till en kompis som säljer ljus, jag hade beställt ljus för några månad sen, men det har inte varit nåt tillfälle att åka å hämta dom...

Så idag passade vi på, satt å snackade lite skit också, alltid trevligt,hehe..

Sen åkte ja å Martin och käkade lite lunch och vi har precis kommit hem, hämtade ungarna påvägen hem... Så nu är familjen samlad igen...

Felicia är skittrött och kollar på tv... Pauline är ute med Martin och pular med fyrhjulingen...
Och här är jag..,hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0