presentshopping

Jag hämtade Pauline som vanligt runt halv fyra, men Felicia kunde jag inte hämta förrän vid halv fem då dom var på utflykt till en cocacola fabrik..

Så då passade jag och Pauline på att shoppa en födelsedagspresent till Felicia från Pauline... Pauline fick välja helt själv...

Sen gick vi och köpte melon och glass och satte oss på en bänk och åt glassen...
Mysigt..


Sen åkte vi till skolan och hämtade Felicia, då var dom redan på plats och satt och åt glass.
Skönt tyckte jag, för dåå blir det inget gnäll för att Pauline fick en glass,hehe..


Vi köpte iallafall ett par capri byxor (smugglade med ett par till Pauline oxå) ansiktsfärg.
Hon har önskat sig ansiktsfärg eftersom dom har vdet på skolan och fröknarna har målat motiv på dom...
Sen valde Pauline en liten söt handväska som hon ska ge Felicia,hehe..

Så nu är några presenter klara iallafall, skönt...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysig dag. :)



Förrsten, jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Det hade varit riktigt gulligt av dig!

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-08 @ 18:32:14
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0