glömde

Just det, glömde ju skriva att nu kan vi börja nedräkningen. Idag är det exakt en månad kvar tills bröllopet,tjohooo..

och idah är sista svarsdagen, och vet ni vad?? Alla har svarat hehe...
Och alla utom en kommer, men det visste vi nästan, för han sa det när han  fick ingudan att det inte var säkert att han kunde komma...
Så 43 vuxna och 18 barn blir det,hehe...
Kommer våran gräsmatta bli utnött eller vad?


Och allt e i princip klart, lite smågrejjer dom måste inhandlas strax innan bara...


Kommentarer
Postat av: Helena

japp, en månad kvar för min del oxå.. spännande :-)

Hur många barn har du? 2 skulle jag gissa om jag ser på din header :-P

Skönt att du är ledig lite innan, jag är ledig efteråt och kommer få stressa på kvällar o nätter innan bröllopet istället.. :-S inte så smart..

kramis

2009-07-01 @ 19:58:14
URL: http://leetaah.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0