besök + blommor

Idag hade vi besök av vigselförättaren. Riktigt trevligt, vi gick igenom lite hur vi har tänkt, ändrat lite i programet osv... Visat honom ute där vi ska vara och allt sånt..
Nu känns det tryggt när man vet vem det är som ska viga oss...

Riktigt trevlig gubbe, och hans fru också som var med..

Och just nu precis så ringde min telefon, då var det från plantshoppen där jag beställt brudbuketten, var visst skitsvårt att få tag i den ena blomman jag vill ha...

Lite tråkigt men mitt andra altenativ blir också bra...
Fast hon ville att jag skulle komma ner på fredag och prata lite, för hon som jag beställde av har semester...
Tycker det är jättekul med blommor så det ska bli kul att åka ner och prata lite igen...
Hoppas bara att dom får hem mina kallor jag vill ha iallafall, vet inte vilken orange blomma jag ska välja annars...


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Du var snabbast så grattis till 100 poäng! Jag behöver din mail så jag kan skicka koden!

2009-07-22 @ 19:11:19
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0