Inte stel + mätningsdag

Trodde att jag skulle ha värsta träningsvärken idag och vara skitstel, men det är ja faktiskt inte... Det var ju bra... Inte för att jag är piggare för det...

Har ju vägnings och mätningsdag idag (varje tisdag) och det hade faktiskt hänt lite där... Det är ju kul, inte så mycket på midjemåttet den här veckan, men där var det ju 4 cm mindre förra veckan... Å denna vecka 0,8kg ner.. Alltid något...
Man ska ju ta det i ett lugnt tempo om man säger så...
Jag bantar ju inte, jag har bara lagt om kosten... Känns som om man äter hur mycket som helst...

Nä hua nu måste ja åka till jobbet...

Ha D!!!

Kommentarer
Postat av: Carmen

Vad skoj att dina prommisar i mörkret gett resultat. Nice jue. En aning avis men jag kanske skulle ta å börja gå lite mer jag med i stället för att bara sitta å tycka att alla klarar det så bra.



På vilket vis har du lagt om kosten? (kanske kan inspirera mej)



Kram

2009-01-20 @ 18:40:45
URL: http://famlofstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0