Resultatet har kommit

YES nu har det givit lite resulatat i att träna och äta GI mat... Hade väg dag idag... Ner 1,7 kilo och ca 8 cm i midjan, inte illa... Ångrar lite att jag inte måttat lite andra ställen, men midjan är det man ska måtta i det här programmet så det är ju alltid nåt... Skoj skoj, då blir det ännu roligare att fortsätta...

Det var inte så pinsamt som jag trodde att gå till jobbet idag, efter fredagens pubkväll, vart ju lite ledsen där, men idag fick jag höra massa roliga saker som jag missat... Glas som gått sönder, bord som blivit omkull puttade,hehe...
Så jag var inte värst, hehe...

Nu ska jag snart börja med middagen, å sen är det iväg till träningen... Tjohoo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0