Blir VAB imorrn

Felicia vaknade ju vid 5 imorse å hade ont i huvudet och magen... Hon har inte blivit bättre så det blir VAB för min del imorgon...
Hon till och med sov middag idag, och då vet man att hon är dålig... Hon har fortfarande feber och har fått ont i halsen under dagen... Så det är inget snack om saken... VAB it is...

Jag har oxå haft ont i huvudet hela dagen, men det tror jag beror på för lite sömn inatt... Så det blir en lugn vilodag imorgon...

Har precis kollat på filmen wild child, den var faktiskt rolig, men man kunde förutspå lite vad som skulle hände, men kul var den...

Nu ska ja snart gå å läsa lite i min bok, å sen sova, riktigt trött är jag idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0