upp och hoppa

Vem var det som sa att man ska passa på att sova ut länge på morronen när man har semester? 
Den personen skulle jag vilja ha ett allvarligt samtal med. Gick upp halv 6 idag.
Pauline vaknade inatt av att hon drömde mardrömmar, så hon kom upp i våran säng... Dvs min sida av sängen.. Jag kunde sova lite till iallafall,men sen blev det för varmt.
Så jag gick upp, har kikat runt lite på nätet, kollat på tv osv.. Och dom andra sover fortfarande, suck...

Ikväll ska vi ut och äta, blir nog plankstek, mums...
Barnen ska vara med sin farmor på hennes landställe tills imorgon så då passar vi på.. Lugnare om man går utan barna på restaurang, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0