piss

Mår fortfarande piss, men har överlevt jobbar dagen iallafall.. Ska jobba imorrn oxå... Sen får jag lite ledigt iallafall.. Söndag och måndag dag är jag ledig, sen jobbar jag natt med start måndag kväll..


Har iallafall gått riktigt bra på jobbet idag, har ju praktikanter som går med mej så dom har fort göra slitjobbet som att fylla på med tomflaskor och sånt... Jag tycker verkligen att det är skitjobbigt med praktikanter och dom hamnar alltid på min maskin eftersom den är den svåraste och jobbigaste... Tråkigt är det iallafall... Och just nu så är det 4 praktikanter på jobbet som ska gå runt på olika avdelningar.. Så när en person varit 2 dagar hos mej så kommer nästa å då måste man rabbla allt igen.. jobbigt.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0