ommöblering

Satt igår och tänkte på en ommöblering i vardagsrummet, men jag sa inget till Martin..
Men så sa jag det imorse, han tyckte det verkade skitjobbigt eftersom vi skulle flytta tvn och då dra om kablar och grejjer..

Men sen satt vi vid middagen med mamma och Johnny och Martins syster Sanna,så sa jag igen hur jag hade tänkt, så sen direkt efter middagen så började vi röjja i vardagsrummet, blev skitbra... Mer inbjudande om man säger så.. Och större känns det som, nu utnyttjar vi hela vardagsrummet på ett annat sätt..

Ibland får vi såna här ryck, och bara tar tag i det på engång,hehe..
Men det är skoj,så enkelt sätt att förnya lite på.. Bara det att nu har vi en lampa till övers,haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0