Kramp

Gick hyfsat å jobba idag, trots kramp i magen... Har fått såna ruskiga kramper i magen av tabletterna jag ska äta för att jag har ont i knät... Hmmm Så nu har ja ont i båda knät å magen, men förhoppningsvis så ger det med sej snart...
Jag hoppas det i allafall...
Värken i magen kommer och går, känns nästan som förlossningsvärkar... Inte så skönt alltså...

Med knät går det rätt bra oxå, försöker tänka på hur jag gör när jag jobbar, och då när jag måste krypa på golvet så försöker jag att inte sätta ner det knät, men det skulle inte förvåna mej om det andra knät pajjar sen istället...
TAr det så lugnt jag kan, dvs inte så lungt som jag egentligen ska...

Hade möte efter jobbet idag oxå, blir så irriterad när dom kommer samma dag som mötet ska vara...
Lite framförhållning tack!!!

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

ucha... jo klart man lär sej att leva med det, men ja tycker så fasligt synd om henne..

vad har du för medicinering för allt vad använder du istället för mjölk och ägg, ja försöker hitta bra ersättningar men tycker allt smakar så fasligt illa rent ut sagt

2009-04-20 @ 18:02:56
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0