Välkommen till sömnbloggen

Alltså jag ber om ursäkt för att allt i min blogg kretsar runt sömn just nu... Men ja kanske kan bli den första stora sömn bloggen,haha...
Men nu är jag irriterad, hade ställt klockan på halv två eftersom ja ska på samtal på jobbet vid halv tre... Vid kvart i ett ringer min mobil... Vafaaann är det ända jag tänker...

Kollar vem det är som ringer, min chef... Typiskt hann ja tänka, men sen kom ja på att han kanske ringde för att ställa in samtalet så ja kan sova vidare...
Men icke, han ringde för att kolla så att jag kunde komma på samtalet...
Ehhhh???
Jag hade ju lixom bara mailat tillbaka till honom att jag kunde på den tiden, han hade satt en annan tid innan som var vid 11, den sa jag ifrån...
Men men, nu är jag ju uppe iallafall...
Å ska snart börja åka mot jobbet igen... hahaha...
har inget liv...



Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket nöt!

2008-09-19 @ 14:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0