Posten kom me paket

Alltid lika spännande å kolla posten... Inte för att jag får gratis grejjer hemskickade som många andra bloggare, utan jag väntar på tradera grejjer...
Idag kom en hårfärg hem, riktigt riktigt röd... Helt otroligt röd färg,haha...
Så när morsan kommer hem från sin semester så ska vi färga mitt hår rött och sen göra svarta slingor... Har ahft tvärtom förut, svart me röda slingor... Men det är så bökigt och sliter otroligt på håret...
Så när dom e hemma igen, dröjjer väl ungefär till mitten av oktober, då blir jag riktigt jädra röd i håret... hihi...

Kände mig lite piggare mitt på dan, så jag sorterade lite kläder i min garderob, så nu ligger lite grejjer ute på tradera från mig... Många nya saker som köpts på rea men som inte passat... Så går det när man e lat och inte orkar prova kläderna i affären...

Kommentarer
Postat av: Fru Rödebäck

Vad kul, du är välkommen tillbaka.

2008-09-10 @ 17:17:13
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0