Pubkvällen

Shit va kul jag hade på pubkvällen igår på jobbet,
Så jäkla kul å träffa alla jobbarkompisar, å alla hade saknat mej så det var kul..
Dom hade hyrt in en trubadur oxå... Först blev jag lite skeptisk, det var lixom en Mc knutte med skinnväst å sån där knytgrejj på huvudet, massa tatueringar å ganska krallig om man säger så... Men jäklars vilket drag det var, han var skitgrym, och en väldig blandning på låtar...
Nästan så jag önskade att brorsan var där när han drog igång Owe Thörnqvist - Dagny ,hahaha... Så himla bra...
Blev en hel del öldrickande, men när min kollega som jag bestämt med innan att vi skulle åka hem tillsammans, ville åka hem,så hakade jag på...
Riktigt berusad var hon så det  var bra att vi åkte hem å inte var kvar, många hade redan dragit därifrån så jag avr hemma innan tolv...
Med ont i magen å käkarna, skrattade så himla mycket... Hihi...

Nu längtar vi bara till Krakow resan,hahaha

Polen here we come...

Kommentarer
Postat av: Lisa

fyy vad kul med sådan kvällar. skönt å göra lite sådan utanför familjen å allt.. härligt!

2008-10-11 @ 21:32:06
URL: http://lisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0