Möss stickning

Är en lite hobby jag har... Alltså att sticka mössor... Och såhär års varje år så blir det ett gäng mössor...
Börjar alltid med att jag ska göra en till mej, men det slutar med att ungarna tjuvar den, å då måste jag ju göra en till den som inte fick första mössan... Så 3e mössan brukar bli till mej, men oftast så blir den för liten, så då går den oxå till ungarnas mösslåda...
Så ja innan det blir rätt med mått å färg så har det producerats några mössor, men det är kul...
Väldigt avslappnande att sitta och sticka, man behöver inte tänka så mycket, om man nu inte gör nåt med mönster...
Men jag brukar köra på vanliga enkla, resårstickning eller bara räta eller aviga, eller lite blandat..

Men iallfall, just nu håller jag på med en som änsålänge ser ut att passa på mig, vi får se om jag får behålla den sen bara...
Bild kommer när den är klar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0